>>>>>

Ngeri..!!.Ketagihan Dadah Gadis Ini Menghiris Hampir Semua Bahagian Tubuhnya [gambar]

Ini adalah akibat yang sangat mengerikan daripada orang yang ketagihan dadah. Untuk mendapatkan penyelesaian sementara dari tuntutan penagihan dadah yang perlu di penuhi, seorang penagih dadah sering menyayat bahagian tubuhnya untuk menghisap darahnya sendiri. Ketagihan adalah sebuah perasaan yang menuntut untuk harus dipenuhinya sebuah keinginan. Kaitannya dengan penagihan dadah maka penyelesaian pertama ketika penagih tidak dapat membeli dadah penyelesaian tercepatnya adalah menghisap darah sendiri yang memang darahnya sudah mengandungi ubat-ubat terlarang tersebut. Sebuah langkah salah yang harus di bayar mahal.

Gambar-gambar di bawah ini menunjukkan betapa teruk ketika orang sudah mempunyai kebergantungan terhadap bahan psikotropika tersebut. Lihatlah bekas luka hirisan lama dan sayatan baru yang masih menitis darahnya. Jika sudah berlaku demikian maka berbagai macam penyakit akan datang kepada penagih tersebut, lebih-lebih jangkitan yang akan dia derita.

Sebuah pelajaran bagi kita, berfikirlah seribu kali ketika ada niat untuk cuba menggunakan dadah. Kesannya akan sangat berbahaya bagi diri anda. Dadah bukanlah penyelesaian untuk mendapatkan jawapan atas masalah yang menimpa. Penyelesaian terbaik dari kegalauan jiwa adalah mendekatkan diri pada Tuhan.













 Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami
0 Komentar untuk "Ngeri..!!.Ketagihan Dadah Gadis Ini Menghiris Hampir Semua Bahagian Tubuhnya [gambar]"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info