>>>>>

Seorang Nenek Meninggal Setelah Kunjungan Presiden Obama ke Restorannya




Presiden Obama sedang dalam Tour kempennya yang melewati Ohio dan Pennsylvania, Amerika Syarikat. Pada Jumaat (6/7/2012) pagi, dia memutuskan untuk singgah ke sebuah restoran yang bernama Ann 's Place di jalan Hawkins Selatan, Akron, Ohio.

Ann yang mempunyai nama lengkap Josephine Harris (70) merasa begitu senang ketika melihat Presiden Obama mendatangi restorannya. Ann adalah salah satu penggemar Obama. Bagi Ann, Presiden Amerika Syarikat yang memegang jawatan sejak tahun 2009 ini adalah pahlawannya.

 Presiden Obama tiba di restoran milik Ann tepat pada pukul 8.30 pagi, waktu tempatan. Obama bersikap sangat ramah terhadap semua pekerja di restoran Ann, yang adalah anak-anak dan cucu Ann Harris sendiri. Ann pun sempat memeluk erat sang Presiden pujaannya ini.

Setelah selesai menyantap sarapan yang dibuat oleh Ann, Presiden Obama, Ann dan anak-cucunya sempat berfoto bersama-sama, sebelum dia meninggalkan tempat itu. Rupanya, kunjungan Presiden Obama di restorannya, membuat Ann terkejut dan terlalu senang, sehinnga beberapa jam kemudian, Ann mengeluh keletihan dan rasa sakit di dadanya. 

Ketika itu juga, dia terus dilarikan ke Pusat Kesihatan Akron (Akron General Medical Center). Pada pukul 11.18 waktu setempat, dia dinyatakan telah meninggal dunia akibat serangan jantung. Setelah mendengar berita duka ini, Presiden Obama langsung menelefon pihak keluarga Ann untuk menyampaikan rasa bela sungkawanya yang terdalam.

 Apakah Ann terkena serangan jantung kerana dia terlalu bahagia menerima kunjungan sang Presiden di restoran yang didirikannya selama 30 tahun?

Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami  
0 Komentar untuk "Seorang Nenek Meninggal Setelah Kunjungan Presiden Obama ke Restorannya"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info