>>>>>

Inilah Wanita Paling Kurus Di Dunia



Seorang gadis Amerika, yang menderita sindrom jarang ditemui dan tak terduga mencegah dia dari penambahan berat badan, Dia harus makan setiap 15 minit untuk tetap hidup. Lizzie Velasquez, 21, dari Texas, yang merupakan mahasiswa komunikasi, beratnya hanya 25,4 kg dan hampir sifar peratus pada lemak di tubuh, tetapi bukan anoreksia.

Walaupun 60 makanan kecil sehari, terdiri daripada 5,000 dan 8,000 kalori per hari. Fals telah lahir prematur selama empat minggu dan doktor mendapati ada cecair ketuban yang melindungi di rahim. Ahli genetik tidak dapat mendiagnosis penyakitnya, dan kesnya mengagumkan doktor di seluruh dunia.

Sekarang dia adalah sebahagian daripada kajian yang dijalankan oleh Profesor Abimanyu Garg di Dallas. Garg percaya Velasquez mungkin mempunyai Neonatal Progeroid Syndrome yang menyebabkan penuaan, kehilangan lemak di wajah dan tubuh. Orang dengan PRS sering mempunyai wajah segi tiga dan secara prematur dengan gaya hidung runcing.






Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami 

0 Komentar untuk "Inilah Wanita Paling Kurus Di Dunia"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info