>>>>>

Beginilah Para Pengedar Dadah Menyeludup Handphone Di Penjara Brazil

Seorang rakan dari Brazil menceritakan bahawa Penjara Carandiru di bandar Sao Paulo adalah penjara yang paling menakutkan kerana semua penjahat kelas berbahaya ditahan disitu.
Dan beberapa waktu lalu pernah terjadi rusuhan beramai-ramai di penjara tersebut yang memakan banyak berlaku kematian. Untuk menghadapi penjahat yang ganas-ganas tersebut, maka ditempatkanlah warden-warden penjara yang ganas-ganas pula kedisiplinannya disana.
Namun, seganas-ganasnya warden (pastinya mereka juga amat teliti), tetap saja mereka kecolongan juga oleh kecerdikan kerenah para tahanan yang konon dapat menyogok warden. Para tahanan tersebut kerap kali berjaya menyeludup barang-barang terlarang seperti handphone ke dalam penjara baik tanpa setahu warden ataupun setahu warden. Dan pastinya, ramai tidak setahu warden.

Beberapa ketika lalu seorang bandar dadah besar dan kaki tangannya serta beberapa tahahnan tertangkap tangan kerana menyeludup handphone ke dalam penjara. Berikut ini adalah kaedah-kaedah mereka untuk menyeludup handphone:



Dimasukkan ke dalam (maaf) vagina


melalui kaki palsu



Melalui makanan (dengan bantuan orang dalam)


Menggunakan merpati posMasih banyak cara yang digunakan oleh para banduan untuk mengelabui mata warden. Dan cara kuno seperti menyeludup melalui kitab suci sudah ditinggalkan kerana para warden sudah mengetahui cara tersebut sejak lama.

Benar-benar gila. Yang namanya penjahat seringkali selalu lebih cerdik selangkah daripada yang berkuasa.


0 Komentar untuk "Beginilah Para Pengedar Dadah Menyeludup Handphone Di Penjara Brazil"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info