>>>>>

Adele Mengandung Anak Pertama..Siapakah Bapak Anak itu..?





Kabar bahagia sekaligus mengejutkan dilontarkan secara langsung oleh penyanyi 'Rolling In The Deep' Adele, dengan jelas melalui laman web rasminya Adele mengumumkan jika dirinya tengah mengandung anak pertamanya. Siapakah ayah kepada kandungannya?

Seperti dugaan, ayah dari bayi yang tengah dikandungnya itu adalah tak lain tak bukan Simon Konecki, 36 tahun yang kini tengah menjali hubungan cinta dengannya.

"Saya senang mengumumkan bahawa Simon dan saya sedang menunggu kelahiran anak pertama kami bersama-sama," tulis Adele

"Saya ingin kamu mendengar beritanya langsung dari saya. Jelas ini membuat kami terbang ke bulan dan sangat bersemangat namun tolong hormati privasi kami saat ini. Adele xxx," tulisnya dalam laman rasminya seperti dipetik US Weekly.

Adele dan Konecki menjalin cinta sejak Januari tahun ini, meski belum dirasmikan dalam perkahwinan namun keduanya tengah serius merajut hubungan tersbeut. Konecki yang juga seorang pengusaha telah mempunyai seorang puteri berusia lima tahun bersama bekas isterinya, Clary Fisher.

Baca Juga Ini..

Panas..!!.Gambar Dan Video Lucah Adele Pemanang 6 Anugerah Grammy Tersebar Luas Di Internet


Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami.. 
0 Komentar untuk "Adele Mengandung Anak Pertama..Siapakah Bapak Anak itu..?"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info