>>>>>

Wow..!!.Inilah Gambar-Gambar Hot Lelaki Tercantik Di Dunia

Di sebalik kecantikan yang luar biasa tersebut, sebenarnya Nong Poy adalah seorang lelaki yang melakukan pembedahan kelamin pada usia 17 tahun. Dua tahun pasca operasi, Nong Poy berjaya memenangi pertandingan kecantikan 'Miss Tiffany' semasa dia berumur 19 tahun. Pada tahun yang sama, Nong Poy menjadi Miss International Queen (lady-boy) 2004. Ia semakin dihargai tidak semata-mata kerana prestasi antarabangsa yang ia raih.




Namun, kecantikan (wajah) ia peroleh terjadi secara semulajadi selepas pengendalian dan terapi hormon. Tidak seperti wanita trasgender lain, Nong Poy tidak melakukan pembedahan plastik pada wajahnya. Ia hanya melakukan pembedahan pada tubuhnya dan menggantikan kelaminnya menjadi wanita. "Wanita" transgender kelahiran 1984 ini memiliki tinggi 171 cm, saiz badan: 33-24-36 dan massa: 48 kg. Jiwa kewanitaannya sudah mulai ia rasakan sejak dia duduk di bangku sekolah lagi.









Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami..
5 Komentar untuk "Wow..!!.Inilah Gambar-Gambar Hot Lelaki Tercantik Di Dunia"

Takkan pernah dapat menandingi wanita tulen.

Review 8TV WORD MVP WINNER Aman-RA #PANTUN100KERAT http://www.soundcloud.com/aman-ra RAPPER HOT JGN TAK TAU !!! ;)

This comment has been removed by the author. - Hapus

Ubat Kuat http://ceritakitamalaysia.blogspot.com/2014/07/dapatkan-intense-energie-bc100-body.html

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info