>>>>>

Aksi Gagal : Mahu Mencuri Tetapi Kepala Tersepit Di Bawah Pintu Kedai



Seorang pencuri di Amerika Syarikat (AS) gagal melancarkan aksinya. Kegagalan itu terjadi kerana sang pencuri tersepit dibawah pintu hampir selama sembilan jam lamanya.

Lelaki berusia 53 tahun itu dilaporkan tersepit dibawah pintu ketika berusaha menembusi sebuah kedai di Brockton, Massachusetts, AS.

"Ketika berusaha membuka pintu kedai, penyangga besi tiba-tiba saja terlepas sehingga pintu pun jatuh dengan mudah. Kepala lelaki itu pun tersepit menghadap lantai," tulis Suratkabar Enterprise, yang dipetik Orange, Jumaat, (30/6/2012).

Lelaki itu akhirnya tertangkap selama sembilan jam dan tidak dapat melakukan apa-apa mengingat berat pintu yang berat. Pengurus kedai John Rodriguez mengatakan, ia terkejut mendapati seorang lelaki dengan kepala tersepit pintu pada pagi hari setibanya ia di kedai.

"Saya ingin masuk ke kedai, namun tiba-tiba saja Saya mencari peribadi lelaki itu disana," ujar Rodriguez.

Rodriguez menambah, ketika ia bertanya pada lelaki itu apa yang sedang dilakukannya tiba-tiba saja lelaki itu mengaku ia tengah memperbaiki pintu yang rosak.

Namun, Rodriguez yang tidak percaya dengan kenyataan lelaki itu dan terus menghubungi polis untuk melaporkan kejadian tersebut. Sebelum dibawa untuk ditahan, lelaki itu sempat dihantar ke hospital bagi mendapat pemeriksaan berkaitan keadaan leher dan kepalanya. (Rhs)

Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami..
0 Komentar untuk "Aksi Gagal : Mahu Mencuri Tetapi Kepala Tersepit Di Bawah Pintu Kedai"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info