>>>>>

Inilah Kesan Selepas Terkena Patukan Ular Berbisa (gambar)


Posted By Tabek Puang 
Ini dia kitaran dari gigitan ular berbisa / beracun, sayang nama ularnya tidak diketahui [mungkin cobra / sejenisnya]. Inilah gambar orang yang ter kena gigitan ular berbisa:







P/s: Jadi Berhati-hati semuanya ya...


Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami..
1 Komentar untuk "Inilah Kesan Selepas Terkena Patukan Ular Berbisa (gambar)"

Saya ada kawan yang ada penawar untuk mereka yang terkena patukan ular berbisa. Penawar itu ialah sejenis kayu yang boleh diasah dan dicampurkan ke dalam secawan air dan diminum. Kawan saya ini pernah kena patuk oleh tedung selar sebanyak 4 kali tetapi tidak pernah ke hospital. Beliau ada buat cincin yang boleh dipakai pada setiap masa. Harga dari RM300.00 ke RM3,000.00 bergantung kepada saiznya. Bila dipakai dan terserempak dengan ular berbisa, ular itu tidak akan mematuk kerana mulutnya jadi tertutup dan boleh dipegang jika berani. Untuk terkena gigitan lipan atau kala jengking atau lain2 binatang berbisa lain yang kecil, hanya letak kayu permata itu di tempat kena gigit sahaja, insyaAllah pulih dan tiada apa-apa kesan di tempat gigitan. Sesiapa yang berminat, silalah hubungi saya di talian 019-937 5226 Wan Malek

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info