>>>>>

Gambar Wajah Terbaru Aishwarya Rai, Dulu & Sekarang






kami sendiri terkejut dengan foto terbaru milik selebriti popular dari India ini. Kalau dulu, dia sememangnya seorang yang sangat cantik sehinggakan namanya sudah begitu sinonim dengan cerita harian kami ditabekpuang
Kini,  rasa, Aishwarya Rai sudah boleh dimasukkan didalam senarai selebriti ‘gagal’ kerana gambar terbaru Aishwarya sangatlah menyedihkan berbanding dengan apa yang kita pernah lihat sebelum ini.
Model dan juga aktress ini pernah dimahkotakan Ratu Dunia pada tahun 1994 dan telah berkahwin bersama Abhishek Bachchan, anak kepada Amitabh Bachchan dan mereka berdua telah dikurniakan anak pertama pada bulan November 2011.
Dalam kenyataan Aishwarya Rai kepada media, dia menegaskan bahawa dia mahu menikmati perasaan menjadi ibu tanpa perlu memikirkan masalah berat badan. Namun begitu, media lain telah menulis bahawa Aishwarya telah menghampakan para peminatnya kerana tidak menjaga berat badannya. Ya, kami pun hampa.
Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami..... 
0 Komentar untuk "Gambar Wajah Terbaru Aishwarya Rai, Dulu & Sekarang"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info