>>>>>

‘Chinese Zodiac’, Filem Terakhir Jackie Chan


Jackie Chan telah mendedahkan bahawa dirinya akan bersara dari dunia entertain, dan ini merupakan filem perlawanan terakhirnya yang bertajuk Chinese Zodiac.

Chan yang sudah berusia 58 tahun menghabiskan masa 7 tahun untuk membawa Chinese Zodiac ini ke layar lebar. Filem yang Ia tulis, Ia pengeluaran, dan juga Ia sutradarai sendiri ini juga dibintangi oleh Kwone Sang Woo, Yao Xingtong, dan Liao Fan.

"Mereka berkata, 'Tidak, kau masih muda, kau masih boleh melakukannya', tapi aku harus berhenti pada suatu hari," kata Chan kepada The AP.

Bintang ini juga mengakui bahawa semua adegan pertarungan yang telah Ia lakukan dalam filem-filem sebelumnya juga telah mempengaruhi tubuhnya.

"Selama sepuluh tahun terakhir saya memilih menjadi pengarah untuk mengarahkan diri saya sendiri." Dirinya juga menjelaskan, "Saya berharap di filem ini, pada 20 tahun kemudian, orang masih mengingatinya. Terutama diriku, untuk penonton, untuk masa depan, kerana itu sejarah saya, itu sangat penting.

"Aku ingin seperti pelakon Hollywood, seperti Robert De Niro, Ia boleh melakukan pelbagai macam watak di dalam filem seperti komedi, drama," kata Chan. "Clint Eastwood yang sudah berumur 60-70 tahun saja, Ia masih terus wujud."

Chan sebelumnya berlakon dalam filem The Karate Kid dan Kung Fu Panda.

Mahu tahu seperti apa trailer dari Chinese Zodiac:



Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami...

0 Komentar untuk "‘Chinese Zodiac’, Filem Terakhir Jackie Chan"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info