>>>>>

5 Gaya Rambut Wanita Yang Paling Memikat Lelaki


Posted By Tabek Puang 
Gaya rambut ketika ini sudah menjadi sebahagian daripada kecantikan wanita yang amat mempengaruhi penampilannya. Bahkan saat ini diyakini ada lima gaya rambut yang boleh membuat lelaki bertekuk lutut dan bahkan tergila-gila pada anda. Gaya rambut seperti apa ya? ingin tahu, jom kita lihat satu persatu!

Bombshell Blowout ala Megan Fox


Megan Fox tidak hanya terkenal dengan keseksian tubuh dan kecantikan wajahnya namun ternyata juga rambutnya yang indah. Gaya rambut ala Megan Fox dianggap mampu membangkitkan ghairah lelaki. Jika anda suka cuba gunakan smoothing cream saat rambut masih basah dan cuba blow dry rambut dari layer terbawah, aplikasikan straightening spray dan catok rambut anda.

Straight Up Sexy ala Anna Faris

Rambut sihat yang bersih amat disukai lelaki. Untuk mendapatkan rambut yang kelihatan sihat anda boleh gunakan straightening serum saat rambut basah, blow dry rambut anda dan setelah itu aplikasikan serum rambut.
                                                     Sexy Shag ala Jennifer Hudson
Jennifer Hudson yang merupakan peserta American Idol season 3 ini memiliki potongan bob dengan blow keluar. Gaya rambut ini boleh menegaskan mata anda dan memperlihatkan leher anda.
                                                    Pretty Pixie ala Agyness Deyn
Dengan rambut pendek bukan bererti anda tak boleh tampil seksi. Banyak lelaki yang menyukai tatanan rambut seperti itu kerana menunjukkan wanita dengan percaya diri tinggi. Gunakan wax agar rambut anda tampil rapi.
                                          Schoolgirl Pony ala Michelle Trachtenberg
Rambut gaya school girl ini membuat imajinasi lelaki menjadi liar. Gaya rambut ini akan terlihat lebih cantik dengan ikatan yang sedikit longgar dengan juntaian rambut yang bergerak bebas.

Bagaimana ladies, siap menaklukan para lelaki dengan gaya rambut anda yang stylish?


Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami..
0 Komentar untuk "5 Gaya Rambut Wanita Yang Paling Memikat Lelaki"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info