>>>>>

Game Flapppy Bird Akan Di Tarik Balik Dari Pasaran Google Play Store

Khabar mengejutkan datang dari pencipta game Flappy Bird, Dong Nguyen dengan mengatakan bahawa gamenya iaitu Flappy Bird akan segera di tarik dari pasaran.




Melalui akaun twitternya @ dongatory mendedahkan permintaan maaf, kerana 22 jam dari sekarang game Flappy Bird akan di tarik dari pasaran. Dengan alasan sudah tidak tahan lagi. Hingga kini tidak ada alasan pasti kenapa Dong Nguyen menarik game yang meraih populariti tetinggi ini, dia juga menolak bahawa ini bukan berkaitan masalah legal dan perniagaan.

Salah satu alasan Nguyen yang di tulis berbunyi "Saya boleh menyebut Flappy Bird sebagai salah satu kejayaan saya. Tetapi, ia juga merosakkan hidup saya yang sederhana. Jadi sekarang saya membencinya ". (**)




Sepertinya suatu kejayaan tidak selamanya memberikan kebahagiaan, dan Dong Nguyen rela menarik mundur Flappy Bird demi kehidupan nya. Game sederhana menghasilkan keuntungan yang banyak namun mengorbankan kehidupan yang sederhana.

Sementara disisi lain, tanpa mengurangkan rasa hormat akan keputusan yang diambil oleh Dong Nguyen, hal ini boleh menjadi langkah tepat untuk menaikan rating dan pendapatan lebih besar lagi sehingga mereka yang masih ingin tahu atau belum cuba nya akan memuat turun Flappy Bird sebelum ditarik dari Google Play Store (jika memang benar akan ditarik).
0 Komentar untuk "Game Flapppy Bird Akan Di Tarik Balik Dari Pasaran Google Play Store"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info