>>>>>

VIDEO: Budak 9 Tahun Tampar Ibunya Hebohkan Netizen!

VIDEO: Bocah 9 Tahun Tampar Sang Ibu Hebohkan Netizen!
   
Kejadian yang sudah berlangsung tepat setahun yang lalu ini baru saja menyeruak kembali di permukaan awam. Ya, sebuah video menunjukkan seorang kanak-kanak berusia 9 tahun yang menampar ibunya sendiri di pinggir jalan ini hebohkan para netizen.

Seperti yang dipetik The Daily Scroll pada pertengahan Oktober lalu, video yang berdurasi 16 saat ini kelihatan sangat memilukan hati. Ya, bagaimana boleh seorang anak dengan sanggup menyakiti orang yang telah melahirkannya ke dunia.

Namun, tindakan bocah yang menampar ibunya berkali-kali di pinggir jalan ini bukan tanpa alasan. Ia lakukan hal tersebut setelah melihat sang ibu kepergok mengalami sakaw akibat mengambil heroin.

Secara spontan, sang anak pun berteriak dengan mengecewakan sambil cuba menyedarkan apa yang telah dilakukan sang ibu


Dalam video yang dimuat naik ke laman web YouTube, sang bocah terdengar berkata "Ibu, bangun! Apa kau boleh bercakap kepadaku? Bangun! ". Akan tetapi, sang ibu hanya menatap dengan tatapan kosong ke arah sang bocah malang.

Tak ayal rakaman ini langsung menjadi buah bibir di kalangan netizen dunia maya. Walaupun salah seorang netizen bernama Nataley Ann Dukes, mengulas: "Aku menangis apabila melihat video ini. Rasa sakit dan putus asa terdengar dari suara anak itu, yang mampu menggugah hati sesiapa. "

Tak sedikit para netizen yang bersedia memberikan bantuan seboleh mungkin, bahkan ada yang berniat untuk menerimanya.

Berikut videonya:
0 Komentar untuk "VIDEO: Budak 9 Tahun Tampar Ibunya Hebohkan Netizen!"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info