>>>>>

Syarikat Ini Sewa Dua Gadis Cantik Untuk Para Pekerja Lelaki

Perusahaan Ini Sewa Dua Gadis Cantik Untuk Para Karyawan Pria
Sebuah idea cukup unik dan menarik baru saja dilakukan oleh sebuah syarikat programmer di China yang bertujuan untuk memberi semangat kepada pekerjanya bekerja.

Ya, demi memberi motivasi kepada para kakitangan laki-laki, sang pengurus sengaja membawa dua gadis cantik ke pejabat agar suasana persekitaran kerja terasa lebih 'terhibur' dan menyeronokkan.

Dua gadis cantik tersebut tak hanya sekadar duduk manis di pejabat, mereka memang diupah khusus untuk memberikan perkhidmatan urut di leher, bahu dan tangan para pekerja yang sedang fokus mengerjakan projek berjam-jam hingga menyebabkan kecanggungan sosial dan ketegangan pada leher.




Seperti yang dilaporkan oleh Shanghaiist, ternyata tak semua pekerja yang merasa senang dengan kehadiran dua gadis tersebut. Beberapa diantara mereka malah merasa risih dan terganggu dengan perkhidmatan urut yang ditawarkan kerana pekerjaan mereka menjadi terbengkalai.

Foto-foto para pekerja yang sedang bekerja sambil diurut itu pun tersebar di jejaring sosial sehingga menjadi perbincangan para netizen. Hasilnya, banyak pekerja lelaki merasa iri dengan pekerja yang berada dalam syarikat tersebut.



Hmm, jika semua syarikat di Malaysia khususnya Kuala Lumpur menggunakan idea ini, pasti para pekerja lelaki akan semangat bekerja dan melupakan rutin serta kesesakan sesaat.

0 Komentar untuk "Syarikat Ini Sewa Dua Gadis Cantik Untuk Para Pekerja Lelaki"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info