>>>>>

Lelaki di China Lebih Memilih Beli Patung Seks Dibanding Menyewa Pelacur

Pria di China Lebih Memilih Beli Boneka Seks Dibanding Menyewa PSK!

Nampaknya para wanita di China tidak perlu bimbang jika suaminya yang sedang dinas lama ataupun membuat perjalanan jauh untuk hubungan sulit dengan wanita lain.

Kerana seperti yang dilaporkan oleh The Japan Times, para lelaki di negeri Tirai Bambu tersebut lebih memilih untuk membeli boneka seks yang mahal berbanding menyewa jasa pekerja seks komersial (PSK).

Berjuta-juta lelaki yang tinggal di bandar-bandar kecil di China, meninggalkan rumah untuk bekerja di bandar besar dan kembali pada saat akhir pekan. Tak boleh dinafikan, sebahagian besar daripada mereka adalah lelaki yang masih mempunyai ghairah.

Oleh kerana itu, daripada beralih pada PSK atau curang dan menipu pasangannya, lelaki-lelaki yang 'haus' belaian isteri tersebut lebih memilih untuk membeli boneka seks.


Salah satu contoh adalah seorang pereka automotif bernama Liu yang telah berkahwin lebih dari 10 tahun dan mempunyai anak. Pekerjaannya memerlukan ia tinggal berjauhan dari sang istri. Tak ingin hubungan sulit, ia pun membeli boneka seks cantik pada harga 1400 pound sterling. Liu mengaku hanya menggunakan boneka seks tersebut beberapa kali.

Menurut Yi Jiange, seorang salesman di Micdolls, kedai seks di Beijing mengatakan bahawa kebanyakan pembelinya adalah pekerja berusia antara 30-40an.

Jiange menambah bahawa beberapa orang kemudian memiliki ikatan emosional yang kuat dengan boneka seks mereka. Walaupun terdapat forum di internet yang saling berkongsi pengalaman sehingga nasihat dalam menggunakan boneka seks.
0 Komentar untuk "Lelaki di China Lebih Memilih Beli Patung Seks Dibanding Menyewa Pelacur"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info