>>>>>

Gila! Seorang Ayah Hamili dan Jadikan Putri Kecilnya Sebagai Kekasih!

Gila! Seorang Ayah Hamili dan Jadikan Putri Kecilnya Sebagai Kekasih!
   
Setiap orang tua mendapatkan tugas untuk menjaga, melindungi dan membesarkan anak-anak mereka dengan wajar. Bukan sebaliknya, seperti apa yang dilakukan seorang ayah dari Amerika yang membuat banyak orang murka kerana membuat putri nya yang berusia sekitar 10 tahun berbadan dua.

Seperti dilansir dari Banjarmasin Tribunnews (10/11/2015), gambar-gambar yang menunjukkan kemesraan seorang lelaki dewasa dengan kanak-kanak perempuan ini dimuat naik oleh seorang pemilik akaun Facebook bernama Fredrik Siraque. Pelbagai sumber menyebutkan jika bocah perempuan tersebut merupakan anak tiri sekaligus kekasihnya.


Kecaman dari netizen bergolek kerana dalam foto yang terserbar luas itu, lelaki separuh baya ini tak ragu mencium intim bibir sambil menggendong anak gadis yang seharusnya masih bermain bersama teman-teman sebayanya. Lebih tak bermoral lagi dalam foto kelihatan perut bocah itu mulai dari rata hingga membesar seperti keadaan perut wanita yang sedang hamil.


Tak hanya itu dalam foto yang disusun secara kolaj itu juga dilengkapi dengan deretan kata-kata yang mencerminkan perasaan seorang lelaki yang sedang jatuh cinta dengan wanita pujaan hatinya.




"Saya sangat mencintai anak saya, kami seperti pasangan muda yang tengah diliputi kebahagiaan. Kami saling mencintai satu sama lain, Tak peduli yang orang katakan, yang paling penting kami bahagia menjalani ini semua," tulisnya.

Tentu saja hubungan yang tak wajar antara seorang lelaki dewasa dan anak-anak ini membuat netizen marah dan mengecam tindakannya. Beberapa komen dalam foto itu memperlihatkan kekesalan kerana lelaki ini begitu tega menyetubuhi gadis di bawah umur hingga hamil.

"Foto itu sungguh mengganggu saya, dimana ibunya? Mengapa dia membiarkan perkara itu berlaku ?," tulis pemilik akaun Anita Zulic.

"Tidak adakah undang-undang di negara itu? Sungguh ini sangat menjijikkan, dia tak lebih dari seorang perogol,"
tulis netizen bernama Meliya Irawan.
0 Komentar untuk "Gila! Seorang Ayah Hamili dan Jadikan Putri Kecilnya Sebagai Kekasih!"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info