>>>>>

(Foto) Lelaki Ini Berkahwin Dengan Patung Seks Selama 13 Tahun


Seorang lelaki asal Michigan, Amerika Syarikat memilih untuk 'berkahwin' dengan anak patung yang sangat menyerupai manusia. Perkahwinan yang tidak lazim ini telah berjalan selama 13 tahun. Wow!Lelaki bernama samaran Davecat ini menjadi pemberitaan kerana kisah hidupnya yang nyentrik. Davecat harus menabung selama 1.5 tahun untuk membeli sebuah boneka perempuan dari RealDoll seharga US $ 6 ribu (kira-kira RM 69 juta). Anak patung yang dia dapatkan pada tahun 2000 ini diberi nama Sidore Kuroneko. Davecat sendiri yang menentukan bentuk wajah, bentuk tubuh, warna mata, make-up, warna kulit sehingga saiz payudara."Hasilnya benar-benar layak ... Cinta pada pandangan pertama," tuturnya. RealDoll merupakan syarikat pembuat anak patung seks.Secara anatomi tubuh, Sidore memang sangat menyerupai manusia pada umumnya. Kulitnya sangat halus meski diperbuat daripada silikon. Walaupun secara pasaran, Sidore merupakan jenis boneka seks, namun Davecat melihatnya sebagai pasangan hidup seperti layaknya pasangan suami-isteri pada umumnya.

Orang-orang seperti Davecat ini mempunyai sebutan 'iDollators' atau 'technosexuals'. Walaupun tidak benar-benar berkahwin secara undang-undang, Davecat dan Sidore kompak mengenakan gelang bertuliskan 'Synthetik love lasts forever' sebagai bukti cinta mereka.

Davecat menuturkan bahawa hubungannya dengan Sidore terdiri atas '70 peratus seks, 30 peratus kebersamaan '. Davecat mengaku dirinya memang selalu tertarik kepada manekin dan juga Gynoids, sejenis robot wanita.

Keputusannya untuk menjalin hubungan dengan Sidore ini bukannya tanpa alasan. Davecat sendiri pernah berhubungan dengan wanita biasa beberapa kali dan selalu gagal. Dia merasa hubungannya dengan anak patung yang disebutnya 'Synthetik' ini justru lebih natural dan penuh makna.
0 Komentar untuk "(Foto) Lelaki Ini Berkahwin Dengan Patung Seks Selama 13 Tahun"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info