>>>>>

4 Penyanyi Dangdut Terseksi Di Indonesia



1. Duo Serigala
Penyanyi Dangdut Terseksi Di Indonesia
merdeka.com

Sejak muncul dalam single perdana mereka, Abang Goda, Duo Serigala sudah menjadi sorotan masyarakat kerana goyangan seksinya. Kali ini, Pamela dan Ovie kembali mengeluarkan hits baru bertajuk Baby Baby (Tusuk Tusuk) dengan goyangan yang lebih kontroversial, iaitu goyang tubles.

Meski masih cukup panas, namun menurut Pamela, goyang tubles tak sevulgar drible. Ia pun berharap supaya lagunya boleh dikenal luas oleh orang ramai bukan cuma kerana goyangannya. Uniknya, pada salah satu bahagian di video klipnya, ada adegan yang pastinya nanti bakal memancing perhatian dari orang ramai, terutama laki-laki


2. Mela Barbie
Penyanyi Dangdut Terseksi Di Indonesia
merdeka.com

Pedangdut seksi Mela Barbie menjadi seleb di youtube. Video goyang erotisnya ditonton jutaan orang. Mela Barbie pun bersyukur banyak ditonton. Mela Barbie, gadis belia ini adalah seorang penyanyi dangdut yang berasal dari Bogor dan memulakan kerjaya menyanyinya daripada konsert dangdut pinggiran. Kini dia sedang berusaha mengeluarkan single terbarunya dan masuk dapur rakaman.Konsert Lady Gaga ditolak kerana dinilai tidak sesuai keperibadian bangsa. Sebenarnya bukan hanya Lady Gaga, penampilan sejumlah biduan dangdut koplo di pentas hiburan, jauh lebih seronok. Dalam video di youtube, biduan Mela Barbie beraksi dengan seronok di atas pentas. Dalam video Hello Dangdut ', Mela Barbie beraksi dengan pakaian minim. Di atas pentas dia bergoyang hot. Tampak sejumlah lelaki menyawer Mela Barbie dengan wang seribu dan lima ribuan.Banyak rakaman aksi panggung Mela Barbie yang dipaparkan di youtube. Misalnya dalam video 'Kucing Garong' Mela Barbie beraksi dengan pakaian seksi. Ada 1.665.559 viewer video 'Kucing Garong'. Di video 'Nyai Ronggeng', viewer Mela Barbie malah mencapai 4.906.454

3. Roro Fitria
Penyanyi Dangdut Terseksi Di Indonesia
merdeka.com

Roro Fitria, pedangdut satu ini memang dikenali dengan penampilan seksinya. Begitupun ketika ia menggarap video klip single ketiga berjudul jedag Jedug. Ia tetap mempertahankan imej seksi yang selama ini telah melekat. Roro berkata jika dari segi penggarapan jauh lebih konsen dan khusus untuk mengangkat glamournya. Dengan konsep terbaru ini dia senang dan tetap kelihatan seksi tanpa perlu tampil seronok.

Sebagai pedangdut, Roro tak mau hanya memperlihatkan sisi kesat yang selama ini sering menjadi komoditi utama para pedangdut. Ia berharap dikenali melalui karya dalam balutan mod seksi nan elegan. Dalam video klip lagu yang menceritakan tentang cinta pada pandangan pertama ini, Roro melakukan uji bakat untuk mendapatkan lelaki-lelaki macho sebagai pendampingnya dalam video klip tersebut.


4. Cynthiara Alona
Penyanyi Dangdut Terseksi Di Indonesia
merdeka.com

Nama Cynthiara Alona lebih popular sebagai seorang model seksi Indonesia daripada seorang penyanyi dangdut. Imej tersebut muncul ketika Cynthiara kelihatan tidak malu-malu untuk tampil tanpa busana dalam pemotretan. Seiring berjalannya waktu, dia pun cuba untuk merambah ke dunia tarik suara bergenre dangdut. Sebuah lagu berjudul Bojong Kenyot telah 'nangkring' di beberapa carta radio dangdut di Indonesia.

Walaupun berdangdut, namun Alona tak ingin hanya menonjolkan susuk tubuh beserta goyangannya. Kesan seksi namun tetap sopan akan menjadi imejnya sebagai penyanyi dangdut. Alona mengaku sangat terinspirasi dari Ratu Dangdut, Elvi Sukaesih. Usai single tersebut, rencananya Alona akan mempersiapkan album anyarnya. Namun soal target dirinya hanya menjalani sebagaimana mestinya.
0 Komentar untuk "4 Penyanyi Dangdut Terseksi Di Indonesia"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info