>>>>>

Sensasi, Kylie Jenner Ungkap Rahsia Payudara Besarnya Di Video Ini

Tak mau kalah dengan kakak-kakak tirinya di The Kardashians, Kylie Jenner (18 tahun) juga melancarkan laman web peribadi mengenai kehidupan sehari-harinya. Dalam laman web beliau, Kylie membincangkan pelbagai perkara, khususnya tips kecantikan dan fashion.Salah satu yang menarik perhatian adalah ia juga mendedahkan rahsia di sebalik payudaranya yang besar. Pasalnya, selama ini Kylie Jenner dirumorkan telah melakukan prosedur membesarkan payudara melalui pembedahan dan pemasangan implan. Di laman web tersebut ia membuka semuanya.Di laman web beliau Kylie ini, berkongsi tips agar payudara kelihatan besar dan berisi. "Aku tidak pernah mendedahkan ini pada banyak orang, tetapi selama ini orang berfikir aku melakukan prosedur pembesaran payudara. Padahal aku tidak melakukannya, "ungkap Kylie.Untuk mendapatkan payudara besar wanita cantik memakai bra dengan pad (buih) yang tebal. Ia pun menunjukkan video sebelum dan sesudah memakai bra dengan pad tebal."Aku hanya menggunakan bra bombshell dari Victoria Secret. Ini mengubah hidupku. Aku bahkan mempengaruhi saudara dan teman-temanku. Buah dada saya kelihatan 10 kali lebih besar tanpa contouring "jelasnya.

Bra Victoria Secret Kylie Jenner
Ini bomshel bra dari Victoria's Secret yang dipakai Kylie Jenner
Kylie Jenner mengungkapkan dengan payudara yang tampak besar wanita akan tampak lebih percaya diri.

Payudara Besar Kylie Jenner
Kylie Jenner tanpa segan silu membuka bajunya dalam videonya
"Ini semua kerana faktor padding. Ini membuat payudara anda kelihatan besar dan girly tanpa operasi. Jika anda ingin seperti saya, inilah rahsia saya, "ungkapnya.


Video yang memperlihatkan muslihat Kylie Jenner untuk membesarkan payudaranya boleh dilihat dalam video pendek berikut:
0 Komentar untuk "Sensasi, Kylie Jenner Ungkap Rahsia Payudara Besarnya Di Video Ini"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info