>>>>>

5 Artis Cantik Yang Kehilangan "Perawan" Saat Usia Masih Belasan Tahun



Bercakap mengenai seks dan selebriti, tentu ada perkara yang mengejutkan. Seperti yang berikut ini. dihimpun dari pelbagai sumber tentang selebriti yang sudah kehilangan keperawanan di usia muda. Lebih tepat lagi di usia belasan tahun.

Ya, di pertengahan abad ke-20, dunia barat mengalami banyak pergeseran nilai-nilai tradisional sehingga seks bebas dan hal-hal semacam itu cenderung menjadi sesuatu yang biasa. Tentu saja ini bukan untuk dicontohi, melainkan lebih kepada pembelajaran bahawa tidak seharusnya remaja di usia belasan sudah kehilangan dara.



1. Paris Hilton


Artis Cantik Yang Kehilangan Perawan Saat Usia Masih Belasan Tahun


Ini adalah khabar angin yang tersebar luas tetapi belum disahkan oleh pihak yang bersangkutan. Paris Hilton dikatakan telah kehilangan keperawanan di usia yang sangat muda, yakni 15 tahun. Dikhabarkan, Randy Spelling anak dari produser Aaron Spelling yang telah mengambilnya dari Paris.

Saat itu disyaki, Randy tengah berada di usia 17 tahun. Nenek dari Paris tidak bersetuju dengan hubungan antara Paris dan Randy, kemudian keduanya melarikan diri ke sebuah hotel di Palm Springs. Di situlah diduga Paris menyerahkan kesuciannya pada Randy.


2. Britney Spears

Artis Cantik Yang Kehilangan Perawan Saat Usia Masih Belasan Tahun


Saat pertama kali terkenal, Britney Spears menjadi idola ramai orang. Kerana memang kala itu Britney adalah remaja cantik dengan tubuh yang seksi. Ketika dia mulai tarikh dengan Justin Timberlake, semua beranggapan bahawa Justin yang mengambil keperawanan Brit. Nyatanya tidak demikian.

Ibu dari Britney mendedahkan bahawa anaknya mula minum minuman keras di usia 13 tahun. Kala itu dia tarikh dengan seorang pemain bola. Kemudian sang ibu menyatakan bahawa Britney telah kehilangan keperawanan di usia 14 tahun.


3. Angelina Jolie

Artis Cantik Yang Kehilangan Perawan Saat Usia Masih Belasan Tahun


Pelakon seksi ini kehilangan keperawanan di usia 14 tahun dengan teman lelakinya dari sekolah. Namun anehnya, Jolie tidak mahu berhenti di situ. Dia merasa lebih emosi dan seks itu tidak cukup untuk membuatnya terikat dengan teman lelakinya.

Dikhabarkan dia mengambil pisau dan menyayat punggung teman lelakinya agar dapat merasakan kenikmatan seks yang sebenarnya. Mungkin iniah sebabnya mengapa Jolie saat ini selalu menginginkan seks dengan fantasi BDSM.



4. Khloe Kardashian

Artis Cantik Yang Kehilangan Perawan Saat Usia Masih Belasan Tahun

Khloe Kardashian, kehilangan perawannya pada usia 24 tahun. Hal tersebut diungkapkan dalam sebuah buka yang ditulisnya dengan beberapa adiknya dengan judul 'Kardashian Konfidential'. Walaupun begitu, dia mengatakan bahawa itu adalah keputusan yang mengerikan apabila dia mengakui kapada sang ayah.

Orang yang mengambil keperawanan Khloe adalah lelaki yang jauh lebih tua darinya. Namun saat itu dia sudah pandai berbohong dengan mengatakan bahawa dirinya sudah berusia 16 tahun. Khloe kerap keluar rumah dengan memandu kereta keluarganya secara diam-diam dan tarikh dengan lelaki tersebut. Kebohongan yang dia lakukan begitu rapi dan dapat dituntaskan hingga mereka akhirnya putus hubungan.



5. Jaime Pressly

Artis Cantik Yang Kehilangan Perawan Saat Usia Masih Belasan Tahun



Jaime Pressly mendedahkan pada Howard Stern bahawa dia kehilangan keperawanan pada usia 14 tahun. Pada usia itu, Pressly cukup sibuk pula, yakni ketika dirinya terjun menekuni kerjayanya sebagai model dengan Teen Magazine.

Ketika ditanya bagaimana ia boleh berlaku, Pressly dengan jelas mengatakan bahawa hal tersebut sangat menyakitkan. Sebab memang kejadian itu dialami saat tubuhnya sebenarrnya belum siap betul untuk melakukan adegan seks lantaran masih terlalu muda.

0 Komentar untuk "5 Artis Cantik Yang Kehilangan "Perawan" Saat Usia Masih Belasan Tahun"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info