>>>>>

Wanita Cantik Jual Perkhidmatan Pelukan Sampai Puas Bagi Mereka Yang Kesepian

Para orang yang kesepian merupakan pasaran empuk dengan ceruk pasaran yang luas. Hal inilah yang benar-benar dimanfaatkan oleh wanita ini. Bahagian pasaran memang siapa saja yang kesepian, khususnya para pelancong.

Samantha Hess (30 tahun) yang berparas manis, jelita dan berbadan sintal ini menyebut dirinya sebagai pemeluk profesional dan menyediakan perkhidmatan pelukan bagi orang-orang atau yang merasa kesepian dengan nama Cuddle Up To Me.


Samantha Hess
Samantha akan selalu sabar melayani sesiapa yang memerlukan jasa pelukan mana saja



Dia punya pelbagai teknik untuk memberikan pelukan yang berkesan dan mendalam.

Menurut Samantha, sentuhan yang dilakukan antar manusia yang berupa pelukan dapat menyembuhkan rasa sakit dan memberikan semangat. Intinya, dengan memberikan pelukan membuat seseorang tidak merasa sendirian.

Samantha Hess

Samantha Hess
Samantha total melayani pelanggannya, bahkan sampai berguling-guling di ranjang sekalipun, seperti pelanggan yang penuh nafsu ini


Di Cuddle Up To Me, terdapat sofa panjang, televisyen dan katil yang empuk. Di sanalah, pengunjung yang datang boleh berpelukan sampai puas dengan Samantha dan curhat dengannya.

Namun Samantha menegaskan, pelukan yang dia beri bukanlah pelukan romantis dan pelukan seks. Samantha menekankan, pelukan yang dia beri bertujuan untuk membuat seseorang merasa selesa, dicintai dan dihargai. Namun ia mengaku kadang cukup sering para pelanggan lelaki memeluknya secara nafsu

Samantha berpraktek dari hari Isnin Sampai Sabtu, mulai pukul 11 tengah hari hingga 7 malam waktu tempatan. Tak hanya lelaki, wanita juga banyak yang ingin tahu dan ingin mencuba perkhidmatan pelukan Samantha.
(Daily Mail, NBC, ABC)
0 Komentar untuk "Wanita Cantik Jual Perkhidmatan Pelukan Sampai Puas Bagi Mereka Yang Kesepian"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info