>>>>>

Heboh Gambar Artis Lelaki Buat Projek Dengan Ikan Kap Dalam Sungai

Rakaman yang menunjukkan seorang lelaki melakukan hubungan s*k dengan seekor ikan kap di dalam sungai dan seorang lelaki lain memegang ikan kap itu.

Gambar ini telah dikongsi oleh beribu-ribu pengguna di Facebook yang di muat naik oleh seseorang dan ia mendakwa lelaki dalam video itu adalah penyanyi gipsi berusia 27 tahun Florin Rada.

Bagaimanapun, penyanyi itu menafikan orang yang dalam rakaman itu adalah beliau, dan telah mengancam untuk menyaman sesiapa sahaja yang mengatakan sebaliknya.

Katanya kepada CEN: "Saya telah dimaklumkan tentang perkara ini daripada orang mengulas mengenai halaman Facebook saya sendiri dan saya benar-benar terkejut.

"Saya ingin mengeluarkan kenyataan bahawa cukup jelas orang yang melakukan hubungan dengan ikan itu bukanlah saya, dan saya telah pun memberitahu televisyen Romania bahawa jika mereka menyiarkannya dan mengatakan bahawa ia adalah saya, maka saya akan saman . "

Beliau menambah: "Saya telah memberitahu stesen TV bahawa jika mereka menyiarkannya dengan berkata ia adalah saya, saya akan meminta pampasan sebanyak € 500,000. "


0 Komentar untuk "Heboh Gambar Artis Lelaki Buat Projek Dengan Ikan Kap Dalam Sungai "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info