>>>>>

Josie Cunningham: "Payudaraku Untuk Pasanganku, Bukan Untuk Anakku"



Josie Cunningham amat dikenali di Inggeris sebagai wanita penuh sensasi. Sebelumnya, ia pernah mengatakan berniat menggugurkan kandungannya saat tampil di acara televisyen. Kemudian, wanita berambut panjang dan bekerja sebagai model ini juga pernah melakukan pembohongan terhadap awam soal pembedahan payudara pada National Health Service (NHS). Sekarang ia kembali mencetak skandal dengan kenyataan yang berniat untuk menjual air susu ibu miliknya untuk menghasilkan lebih banyak wang.

Josie Cunningham
Josie Cunningham ketika mengandung anaknya sempat melontarkan pernyataan ingin lakukan pengguguran


Cunningham yang bulan lalu melahirkan anak ketiganya, Grace, berkata kenyataan kontroversi di akaun media sosial Twitter miliknya.

"Aku harap orang-orang berhenti bertanya apakah aku menyusukan anakku seperti Kimberly Walsh (selebriti di Inggeris). Aku tidak! Menurut saya, menyusui adalah hal keji dan menghadkan sumbang mahram," tulis Cunningham.

Bahkan Cunningham menyatakan, "Payudaraku untuk pasanganku, bukan untuk anakku."

Josie Cunningham
Walau mendapat kecaman luas di media sosial, Josie Cunningham santai saja dan terus melakukan "perniagaan" -nya. Sungguh gila.


Saat ini, Cunningham merancang untuk menjual susu-nya kepada ibu yang baru melahirkan dan lelaki yang mempunyai fetis terhadap susunya

Wanita yang baru melahirkan dan kurang pengeluaran susunya boleh membelinya dari Cunningham dengan harga 2 pound per auns. Sementara itu, untuk lelaki yang berminat, harga susu-nya dijaul 10 pound

Cunningham yang berpayudara besar ini mengatakan bahawa ia boleh menghasilkan kira-kira 30 auns susu per hari. Jadi, itu boleh menghasilkan kira-kira 300 pound hingga 2,100 pound dalam seminggu.

Josie Cunningham
            Ia bukan tokoh popular, namun ia terkenal kerana kontroversi-kontroversi yang ia perbuat



Secara pengiraan kasar, jika Cunningham benar menjual susunya maka dalam seminggu dia boleh mendapatkan Rm10 ribu. Namun, entah untuk apa wang itu, mengingat bayinya justru tak diberi pemakanan mencukupi yang terkandung dalam susu miliknya. Sungguh terlalu.
(The Sun, Cosmopolitan, Kompas)
0 Komentar untuk "Josie Cunningham: "Payudaraku Untuk Pasanganku, Bukan Untuk Anakku" "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info