>>>>>

Laba-Laba Bersarang Di Bawah Kulit Pelancong Australia Ini

Seorang pelancong asal australia 21 tahun berada di Bali dengan teman-temannya ketika ia menemukan jejak merah aneh membentang sepanjang dua inci di perutnya.

047

Seperti yang dipetik dari mirror.co.uk, Dylan Thomas diberitahu oleh doktor di Bali International Medical Centre bahawa ia menderita reaksi alergi terhadap gigitan serangga dan kemudian dia diberi beberapa krim antihistamin. Tapi tiga hari kemudian, ketika tanda merah mula melepuh, dan hampir dua kali ganda panjangnya, Dylan tahu bahawa ada sesuatu yang tidak beres.

Setelah kembali ke Bali International Medical Centre dan kali ini langsung diperiksa oleh doktor kulit, doktor tersebut terkejut mendapati bahawa seekor labah-labah tropika bersarang tepat di bawah permukaan kulitnya. Doktor berjaya mengambil labah-labah dari perut Dylan dan mendedahkan bahawa serangga tersebut masuk melalui luka di jahitan bekas operasi pengambilan usus buntu yang dilakukan Dylan baru-baru ini.

"Laba-laba Itu sedikit lebih besar dari kepala korek api," kata Dylan yang saat ini mendapat gelaran baru, iaitu Spiderman. Labah-labah tersebut saat ini tengah diteliti dan Dylan akan dimaklumkan dalam minggu depan tentang jenis labah-labah yang hidup di bawah kulitnya selama tiga hari
.
0 Komentar untuk "Laba-Laba Bersarang Di Bawah Kulit Pelancong Australia Ini"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info