>>>>>

Heboh Di Media Sosial, Gadis Kampung Ini Hadiri Majlis Perkahwinan Bekas Kekasihnya


Menghadiri majlis perkahwinan bekas kekasih memang menyakitkan. Selain itu jika cinta yang selama ini dijaga selama tujuh tahun. Namun, kekasih tercinta duduk dipelaminan bersama perempuan lain. Mungkin inilah kisah kasih tak sampai seperti dilantunkan kumpulan band Padi.

Kisah ketabahan Risna (22) seorang gadis desa asal Daerah Herlang, Bahagian Bulukumba yang menghadiri pesta perkahwinan mantannya Rais (25) pun membuat heboh laman jejaring sosial. Risna tak disangka datang bersalam dengan Raiz yang tengah duduk dipelaminan. Suasana harupun terjadi.

Sebuah foto yang mengabadikan detik-detik itu pun tersebar luas di sosial media seperti BBM, Facebook (FB) dan Twitter. Kelihatan pengantin lelaki yang mengenakan pakaian adat bugis mendakap si mantan. Tak cuma Risna yang menitiskan airmata. Mempelai wanita pun terlihat mengeluarkan air mata. Khabarnya suasana itu membuat haru tetamu undangan pesta pernikahan di Kecamatan Kajang, Kabupaten Bulukumba, siang tadi, Jumaat 17 Oktober itu.

Rais dan Risna menurut kabar menjalin asmara selama 7 tahun. Namun khabarnya Rais tak direstui keluarga Risna sehingga beralih ke lain hati
0 Komentar untuk "Heboh Di Media Sosial, Gadis Kampung Ini Hadiri Majlis Perkahwinan Bekas Kekasihnya"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info