>>>>>

Gadis Cantik Ini Tawarkan Dirinya Untuk Di Sewa Rm3 Untuk 8 Minit

Chen Xiao Chen, nampaknya amat tajam insting bisnisnya menyikapi banyaknya populasi para bujangan yang selalu gelisah ketika akhir pekan. Gadis cantik yang seksi ini menawarkan dirinya untuk disewa hanya senilai Rm3 per 8 minit melalui laman online. hal ini membuat heboh dunia maya yang penasaran dengan teman wanita sewaan berparas cantik tersebut.

Chen Xiao Chen
Kerana desakan ekonomi, Chen Xiao Chen menawarkan dirinya untuk disewa menjadi teman wanita sewaan

Chen Xiao Chen bersedia disewa selama seharian penuh dengan membayar 500 yuan (kira-kira R300). Awalnya gadis ini hanyalah menjual kosmetik di website Taobao, namun 4 tahun lalu kerana desakan ekonomi yang menghimpit, akhirnya Chen Xiao Chen memutuskan untuk mengambil jalan pintas untuk mendapatkan banyak wang.

Chen Xiao Chen
Parasnya yang mempesona membuat ia menjadi sensasi

Dengan idea liarnya dia cuba peruntungan untuk menjadi teman wanita sewaan dengan bermodalkan paras yang cantik, badan aduhai, bijak dan fleksibel, dengan percaya diri ia membanting stir profesi barunya tersebut.
Chen Xiao Chen
Penghasilannya sebagai kekasih sewaan rata-rata Rm1500, sebuah jumlah yang dianggap cukup besar di China

Kesannya pun segera. Dalam masa beberapa hari dia berjaya mengumpulkan sekurang-kurangnya Rm1500 perbulan. Di China, pendapatan seperti sebesar itu sudah dianggap cukup besar. Ia hanya melayani dan melakukan perkara positif saja demi menyenangkan pelanggannya.

Chen Xiao Chen
Banyak yang memandangnya negatif, tetapi banyak juga yang memandangnya brillian


(China Daily, Weibo, Taobao)
0 Komentar untuk "Gadis Cantik Ini Tawarkan Dirinya Untuk Di Sewa Rm3 Untuk 8 Minit"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info