>>>>>

Adik Menjual Kakaknya Di Internet Kerana Belum Perna Ada Teman Lelaki

Merasa kasihan dengan kakaknya yang agak cantik tapi tak ada teman lelaki, Adam Clarke pun bergantung dunia maya untuk 'menjual' si kakak.

"Dia itu tidak mempunyai teman lelaki sudah cukup lama. Tak tahu kenapa," kata Adam ketika menceritakan kakaknya yang bernama Natalie. Adik beradik ini tinggal di Cardiff, United Kingdom dan hubungan keduanya sangat akrab. Mereka punya syarikat media bernama Suave Productions.

"Dia perlu segera mendapatkan teman lelaki," lanjut Adam. Maka tanpa pengetahuan Natalie, Adam berinsiatif 'menjual' kakaknya itu melalui internet, antara lain menyiarkan video mengenai sang kakak di Facebook dan juga 'menggalakkan' melalui laman iklan.


Adam bersama kakaknya yang seksi namun belum pernah bercinta, Natalie
"Jika ada yang berminat, kakakku usianya 33 tahun, sudah ada kereta dan perniagaan sendiri. Kalau kamu berminat, jadikan dia rakan di Facebook," ucap Adam dalam video tersebut.

Ternyata peminatnya mendadak. Menurut Adam, video Natalie sudah disaksikan kira-kira 8,000 kali. Kemudian ada 70 mesej yang masuk dari para lelaki, kebanyakan mengajak Natalie dating.


Adam menggoda Natalie yang akhirnya mendapatkan ajakan berdating
Natalie awalnya marah ketika mengetahui kelakuan adiknya itu. Tapi kemudian ia melihat sisi positifnya dan berterima kasih pada Adam. Natalie berminat pada beberapa lelaki yang mengajaknya berdating


(Wales Online, Express, Metro)
0 Komentar untuk "Adik Menjual Kakaknya Di Internet Kerana Belum Perna Ada Teman Lelaki"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info