>>>>>

Model Cantik Jepun Berikan Pengakuan kontroversinya Bahawa Dia Ternyata ...

Saat melihat wanita cantik dengan tubuh yang indah, sebagai wanita kita akan diam-diam mengagumi. Banyak wanita ingin mencari identiti kecantikannya dan kadang iri dengan penampilan orang lain. Tapi, agaknya dengan pengakuan seorang model Jepun ini, anda akan melihat wanita cantik dengan perspektif yang berbeza.

model-cantik-jepang-berikan-pengakuan-kontroversialnya-bahwa-dia-ternyata

Namanya adalah midori Kamo, salah seorang model Jepun yang sedang naik daun. Ia merupakan salah seorang model photogenic dengan image yang sangat muda ala gadis Jepun. Saat ini ia banyak diminta menjadi model di berbagai macam majalah dan sering dikenal dengan nama Ao Nyan.

Photo copyright Rocketnews24.com
Photo copyright Rocketnews24.com
Ao Nyan dengan figurnya yang langsing, comel dan innocent membuat banyak mata dipukau, apalagi kaum Adam. Ia memang mempunyai penampilan super cute dan sering tampil dengan pose yang agak menggoda meski masih tergolong normal.

Photo copyright Rocketnews24.com 
Photo copyright Rocketnews24.com
Namun agaknya, sebuah pengakuan yang terungkap dari Rocketnews akan membuat Ao Nyan kehilangan fans-fans lelaki dan mungkin malah menaikkan jumlah fans wanitanya. Lho, padahal dia kan seorang model cantik?

Photo copyright Rocketnews24.com
Photo copyright Rocketnews24.com
Ya, tapi zaman sekarang kecantikan bukan hanya milik wanita. Bahkan lelaki juga memilikinya. Ao Nyan rupanya adalah seorang lelaki dan hal ini ia tunjukkan dalam sebuah foto yang memperlihatkan bahawa Ao Nyan bukan model perempuan.
Photo copyright ROcketnews24.com
Photo copyright ROcketnews24.com
Ao Nyan disebut sebagai otoko no musume yang mengenal pasti dirinya sebagai seorang lelaki berpenampilan wanita. Hal ini ia lakukan untuk keperluan kerjayanya sebagai seorang model. Ia boleh menjadi model lelaki ataupun wanita dengan penampilan yang tetap photogenic.

Meski begitu, ia tak menolak bahawa ia sendiri merasa kagum dengan foto-fotonya sebagai wanita. Well, selepas ini anda tak akan melihat wanita cute dan lelaki tampan dengan cara yang sama lagi. Kerana mungkin saja, mereka berpakaian berlawanan dengan jenis kelaminnya
.


0 Komentar untuk "Model Cantik Jepun Berikan Pengakuan kontroversinya Bahawa Dia Ternyata ..."

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info