>>>>>

Lelaki Curi Kereta Sambil Hisap Puting Susu Kanak-Kanak



Oklahoma City - Jika disebut sahaja perkataan penjenayah, kita akan terus terbayangkan lelaki dengan parut di muka, tatoo penuh dibadan atau rambut yang terpacak. Tapi dalam satu kes kecurian kereta di Oklahoma, lain pula jenis penjenayahnya.

Polis Bandar Oklahoma kini sedang mencari seorang lelaki yang menjadi suspek utama dalam kes kecurian kereta. Apabila melihat kepada gambar suspek yang sempat dirakam oleh cctv, suspek itu tidak tampil dengan tatoo ataupun parut. Polis Oklahoma, Sgt. Jennifer Wardlow berkata, "Perkara yang aneh tentang kes ini adalah suspeknya sedang menghisap puting susu ketika melakukan jenayah ini. "





Penjenayah yang dikenali dengan nama "Binky Bandit" dituduh mencuri sebuah kereta ketika sedang menghisap puting susu. Menurut sumber, pemberita sudah ke rumah suspek pagi tadi tapi rumah tersebut didapati kosong.

Bagaimanapun, Binky Bandit ini bukanlah penjenayah asing bagi polis di Oklahoma. Sebelum ini, Binky sudah beberapa kali menghadapi pertuduhan dadah dan juga senjata api -

Sumber : cw39.com
0 Komentar untuk "Lelaki Curi Kereta Sambil Hisap Puting Susu Kanak-Kanak"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info