>>>>>

Mu Qi Miya, Pelatih Yoga Seksi Yang Menjadi SensasiDi Internet

Seorang pelatih Yoga asal wilayah Yunnan, China, Mu Qi Miya, menjadi sensasi internet di seluruh Asia Timur, khususnya China. Para netizen menyebutnya sebagai "jurulatih yoga tercantik dan paling seksi di Asia" dan memberinya sebutan lain: "Dewi Yoga", kerana sosoknya yang mampu menghipnotis siapapun, khususnya para lelaki.

Miya menjadi terkenal kerana ia giat berkempen Yoga di China dan kemudian menjadi pengasas dari "Miya Life". Selain menjadi pelatih Yoga, ia juga terjun sebagai model dan berakting. Bahkan, foto-fotonya yang terbuka (topless) menjadi bahan perbincangan di media sosial hingga ke India (demi kesantunan, foto tidak boleh dimuatkan disini).




Kecantikan dan keseksian tubuhnya mampu menghipnotis warga Tiongkok untuk hidup sehat

Miya yang lahir pada 20 Mei 1987 mulai berlatih yoga sejak umur 17 tahun. Ia amat mencintai Yoga kerana baginya Yoga memberikan inspirasi dan sikap positif dalam hidupnya.

Salah satu fotonya sebagai model. Mu Qi Miya memang suka mnonjolkan payudaranya yang indah dalam setiap pose-posenya.

Mu Qi Miya
Salah satu sensasi yang dibuatnya: yoga dengan mengenakan bra yang diperbuat daripada benang emas 18 karat. Gila!

Kerana penampilan yang seksi disertai senyum yang manis di wajah cantiknya, dia tak hanya menjadi ikutan bagi perempuan-perempuan muda, namun para lelaki yang kini sedar untuk menjalani gaya hidup sihat.
(Weibo, China News, Kapook)
0 Komentar untuk "Mu Qi Miya, Pelatih Yoga Seksi Yang Menjadi SensasiDi Internet "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info