>>>>>

Artis Cantik Ini Menjadi Sensasi Kerana Kongsikan Videonya Saat Jalani Pembedahan Plastik

Seorang selebriti cantik Vietnam yang menjadi pemenang acara pencarian bakat "The Voice" membuat sensasi dengan menghantar videonya ketika sedang menjalani prosedur pembedahan.

Si cantik tersebut, Phạm Thi Huong Tram, karuan saja menjadi bahan pembicaraan di internet kerana videonya yang sedang menjalani pembedahan plastik pada wajah sekaligus pembesaran pada payudaranya beredar amat cepat dan menjadi viral di Vietnam, Singapura, China, Jepun, Korea dan Hong Kong.

Salah satu topik yang menjadi perdebatan adalah bahawa dalam video tersebut tanpa sengaja payudara Phạm Thi Huong Tram terdedah dan kelihatan amat jelas. Menanggapi hal tersebut, penyanyi ini malah santai-santai sahaja dan hanya memberikan senyum ketika ditanyakan.

Berikut adalah screenshot dari rakaman video yang menghebohkan ini:


Pasukan doktor sedang melakukan prosedur standard memeriksakan keadaan Phạm Thi Huong Tram sebelum memulakan pembedahan

Doktor memebri tanda-tanda pada bahagian wajah Phạm Thi Huong Tram yang perlu "diperbetulkan" saat pembedahan

Phạm Thị Hương Tràm tertidur pulas setelah dibius 


Inilah salah satu bahagian yang kontroversi dalam video tersebut di mana payudara Phạm Thi Huong Tram terdedah dengan sangat jelas (gambar diburamkan disini demi kesantunan)






 



Perbezaan wajah Phạm Thi Huong Tram sebelum pembedahan (atas) dan sesudah pembedahan (bawah). Wajahnya kelihatan lebih segar



(Weibo, China.org)
0 Komentar untuk "Artis Cantik Ini Menjadi Sensasi Kerana Kongsikan Videonya Saat Jalani Pembedahan Plastik"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info