>>>>>

Gadis Ini Menghabiskan 30 Ribu Dolar Untuk Kelihatan Seperti Kim Kardashian


Seorang wanita British bernama Claire Leeson menghabiskan lebih daripada $ 30,000 untuk kelihatan seperti idolanya, Kim Kardashian.

Leeson, 24, membelanjakan kira-kira $ 30,750 untuk kelihatan seperti Kardashian, dia mendedahkan pada British talk show  pada hari Isnin, menjalani pembesaran payudara dan splurging pada solek, penyamakan dan kuku.

"Saya mempunyai gigi putih berseri dan saya mahu buah dada saya dipertingkatkan ... dan dengan gambar [Kardashian] menjelaskan kepada pakar bedah yang saya mahu kelihatan seperti ini," katanya pada "Pagi ini." "Saya juga memakai bum padding - ia adalah asas silikon Seluar dengan silikon di dalam "..





0 Komentar untuk "Gadis Ini Menghabiskan 30 Ribu Dolar Untuk Kelihatan Seperti Kim Kardashian"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info