>>>>>

"Saya Punya Pasallah" - Komen Nabil Ahmad Terhadap Gambar Beliau Cium Isterinya

Jika sebelum ini dramatis Rozita Che Wan teruk dikritik kerana berkongsi gambar berci um dengan suami, Zain Saidin di laman Instagram, pelawak Nabil Ahmad turut tidak terkecuali menerima kecaman yang sama.
Sebaik berkongsi gambarnya menciu m pipi isteri, Nazirah Ayub di kota cinta, Paris, sebilangan pengikut Nabil telah memberikan komen pedas mengenai foto yang dikongsikannya itu.
Mengulas lanjut mengenai perkara itu, Nabil berkata, “ciu m pipi, itulah yang saya pelik sikit tu sebab, minta maaf cakap la ya, ramai artis yang belum kahwin mereka pergi bercuti berdua, haters relax jer tak pula kritik”.
“Tapi kami ni dah jadi suami isteri. Saya punya pasallah! Nak c ium ke apa sebab yang saya cium tu isteri saya, bukan orang lain,” ulasnya memetik Rotikaya.
Enggan mengambil pusing setiap komentar negatif yang ditinggalkan pengikutnya, Nabil sebaliknya hanya berkongsi gambar tersebut untuk menunjukkan momen-momen bahagianya di sana bersama isteri sementelah ini merupakan kali pertama kedua-dua figura ini menjejakkan kaki ke Eropah.
Sementara itu, Nabil mendedahkan mereka kini sedang berusaha untuk mendapatkan cahaya mata kedua selepas usia anak sulungnya, Naira Mikayla kini sudah pun genap berusia dua tahun. – mynewshub
0 Komentar untuk ""Saya Punya Pasallah" - Komen Nabil Ahmad Terhadap Gambar Beliau Cium Isterinya"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info