>>>>>

Poster Filem Sekuel Sin City Dilarang Di Sebarkan Kerana Terlalu Seksi



Persatuan perniagaan yang mewakili enam studio filem besar Hollywood secara telah melarang sebuah poster filem Sin City: A Dame To Kill For diedarkan. Bagaimakah itu boleh terjadi? apa alasan di balik itu?

Motion Picture Association of America [MPAA], persatuan tersebut telah menilai bahawa, gambar yang berada dalam poster tersebut terlalu kasar. MPAA menyebutkan poster itu menunjukkan Eva Green dalam keadaan tanpa pakaian.

Gambar dari poster tersebut memaparkan Green yang sedang menggenggam sebuah pistol, dia mengenakan pakaian putih tembus pandang yang dinilai MPAA sebagai sebuah "pornografi"

Pihak pengedaran iaitu Dimension Films, enggan mengulas mengenai tentang pengharaman peredaran poster tersebut. Eksekutif mereka dijangka akan menemui pihak MPAA untuk membicarakan masalah ini, menurut ruang Page Six dari New York Post. "Kita memasuki musim sejuk, mungkin sebuah kardigan bulu bagus untuk perempuan simpanan Green?" Sindir si kolomnis (www.yahoo.com).

Filem tersebut akan tayang dua bulan lagi pada tarikh 22 Ogos, mengenai poster dari filem tersebut kita tunggu saja poster apa yang akan di jadikan icon pada filem tersebut.
0 Komentar untuk "Poster Filem Sekuel Sin City Dilarang Di Sebarkan Kerana Terlalu Seksi"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info