>>>>>

Gigi Ronggak Trend Popular Remaja Afrika




Gigi Ronggak Trend Popular Remaja Afrika | Gigi ronggak di depan biasanya membuat orang malu dan ingin menutupinya dengan menggunakan gigi palsu . Berbeza dengan di Cape Town dan beberapa kawasan lain di Afrika Selatan , gigi ronggak menjadi trend . Meski sudah sangat jarang , trend fashion itu sudah berlaku lama sekitar 60 tahun.
Kedengarannya memang aneh , tapi pemuda di Afrika Selatan ingin menimbulkan gangster dan sukan senyum dengan gigi ronggak selepas gigi depannya dicabut . Lelaki berusia 21 tahun , Yazeed Adams , berkata , trend gigi ronggak ini dikenali dengan Cape Flats Smile . ” Ini fesyen , semua orang memilikinya , ” ujar Adams seperti dikutip Oddity Central.
Gigi Ronggak Trend Popular Remaja Afrika2 Gigi Ronggak Trend Popular Remaja AfrikaGigi Ronggak Trend Popular Remaja Afrika3 Gigi Ronggak Trend Popular Remaja AfrikaGigi Ronggak Trend Popular Remaja Afrika4 Gigi Ronggak Trend Popular Remaja Afrika
Dan trend di Cape Town sekarang banyak dilakukan remaja , paling sering dari keluarga miskin . Trend gigi ronggak itu tidak terlalu bagus kerana ada celah yang lebar yang seharusnya ditumbuhi gigi . Makan menjadi cubaan yang mengerikan dan saat ada acara rasmi yang meminta senyum lebar malah menjadi perhatian.
0 Komentar untuk "Gigi Ronggak Trend Popular Remaja Afrika"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info