>>>>>

Kapal Terbang Mewah Milik Putera Arab Saudi (5 Gambar)

| Kira-kira 10 tahun lepas, satu kajian menunjukkan jika harta kekayaan tujuh orang yang paling kaya di dunia diagih-agihkan kepada seluruh umat manusia, kemiskinan akan terhapus dari muka bumi ini!

Menurut majalah Forbes yang setiap tahun mengeluarkan senarai orang-orang yang terkaya di dunia, jumlah kekayaan mereka ketika itu ialah AS$204.8 bilion (RM737.28 bilion) Itu kajian tahun 2003, bayangkan kekayaan yang mereka miliki sekarang?
Dan sebab dah terlalu super duper kaya, mereka mula berbelanja tak ingat dunia Antaranya hartawan Arab Saudi, Putera Alwaleed bin Talal Alsaud Untuk pengetahuan korang, Alwaleed yang juga anak saudara kepada pemimpin Saudi, Raja Abdullah dan antara orang terkaya di dunia Mamat ni memang stylo! Alwaleed memiliki pegangan dalam Citibank, Twitter dan News Corporation milik Rupert Murdoch, dan beliau disenaraikan oleh majalah Forbes sebagai orang ke-29 terkaya di dunia dengan aset bersih bernilai AS$18 bilion (RM55.8 bilion) Terbaru nak tau apa dia buat…dia tempah jet peribadi jenis A380 yang paling besar di dunia sekarang ni!



0 Komentar untuk "Kapal Terbang Mewah Milik Putera Arab Saudi (5 Gambar) "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info