>>>>>

Inilah 5 Tandas Paling Mahal Di Dunia

Tandas pada dasarnya menjadi alat yang tidak boleh lepas dengan kehidupan manusia. Ada yang model mencangkung hingga duduk. Namun kamu semua tahu tak? bahawa ada beberapa tandas yang harganya terlalu tinggi. tak percaya? lihat ulasan berikut ini
1. Chromeosome Toilet
luxury toilet 1 5 Toilet Termewah di Dunia
Toilet berwarna orange ini didesain oleh Jemal Wright.Yang membuat toilet ini terlihat mewah, kerana bahan pembuatnya yang terbuat dari bahan chrome dan terdapat kristal Swarovski pada tombol flushnya.
2. The Imperial Toilet
luxury toilet 2 5 Toilet Termewah di Dunia
Toilet yang satu ini mengambil tema dari kerajaan cina. Terdapat lukisan naga sebesar 24K di keramiknya. Bentuknya malah lebih mirip tempat tisu toilet.

3. Julien Bench Toilet
luxury toilet 3 5 Toilet Termewah di Dunia
Toilet yang dirancang oleh Troy Adams ini dapat dikatakan unik. Kerana toilet ini direka agar tidak menyerupai toilet-toilet pada umunya. Jadi, orang-orang boleh tertipu jika melihat toilet ini. Toilet ini pun berjaya meraih penghargaan DPHA Innovative New Plumbing Product of the Year Award pada tahun 2007.

4. Duravic Stark X Toilet and Bidet
luxury toilet 4 5 Toilet Termewah di Dunia
Satu lagi, toilet yang boleh menipu! Toilet buatan Duravic ini berbentuk seperti tempat duduk dan terdapat toilet di dalamnya. Jadi bisa aja orang terlihat duduk padahal dia sedang BAB.


5. Vaso a Terro Toilet
luxury toilet 5 5 Toilet Termewah di Dunia
Yang ini malah mirip wastafel. Toilet ini terbuat dari keramik yang berasal dari Itali. Toilet ini tersedia berbagai macam warna, diantaranya bronze, ebony, dan ungu.
0 Komentar untuk "Inilah 5 Tandas Paling Mahal Di Dunia"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info