>>>>>

Lelaki Di Jepun Kini Lebih Suka "Bercinta" Dengan Patung

Mungkin anda pernah mendengar gosip bahawa sebahagian lelaki Jepun di masa kini lebih suka bercinta dengan patung bahkan bercinta dengan patung. Hal itu benar dan faktanya memang demikian.

Fenomena ini sudah terjadi sekitar 10 tahun terakhir. Teknologi yang makin canggih membuat patung-patung makin serupa dengan manusia, terutama meniru bentuk tubuh dan semua anatomi tubuh gadis muda. Maka hal itulah yang membuat sebahagian lelaki Jepun lebih suka dating bahkan bercinta dengan patung-patung cantik itu.



Seorang pembuat patung di Jepun mengatakan bahawa patung-patung wanita ini asalnya bertujuan untuk lelaki yang mempunyai keperluan khusus, kira-kira 30 tahun yang lalu. Namun masa berlalu, makin banyak permintaan dari lelaki-lelaki biasa. Faktanya, 60 peratus pembeli patung tersebut adalah lelaki di atas 40 tahun.
.


Para lelaki Jepun banyak yang mengaku bahawa mereka tidak lagi percaya cinta sejati, wanita cenderung mudah curang, sehingga mereka lebih suka patung.

Yang hebat, patung-patung ini diciptakan dengan wajah yang cantik dan sangat lembut. Lelaki boleh memilih mahu bentuk wajah atau model rambut yang bagaimana. Patung-patung ini mempunyai bibir sensual, payudara penuh bahkan anatomi organ intim yang sangat mirip.



Seorang lelaki Jepun boleh mempunyai hingga 5 patung dan berhubungan intim rutin dengan mereka. Biasanya, mereka menyembunyikan hal ini dari rakan dan keluarga. Lelaki-lelaki ini juga akan membeli dengan nama samaran melalui internet.japanesestation

                                        
0 Komentar untuk "Lelaki Di Jepun Kini Lebih Suka "Bercinta" Dengan Patung"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info