>>>>>

Wanita Cantik Ini Maut Setelah Menyuntik Vaseline Ke Dalam Buah Dadanya

Sejauh ini sudah begitu banyak wanita menjalankan pembedahan pembesara payudara yang mengalirkan kos yang tak sedikit. Bahkan ada pula yang rela mengetepikan keselamatan dan kesihatan diri dan memilih melakukannya di tempat-tempat yang tidak disahkan hanya kerana tambatan harga yang lebih murah.


Seorang wanita berusia 39 tahun bernama Sonia Perez Llanzon melakukan hal yang benar-benar membahayakan. Demi mendapatkan payudara besar tanpa perlu mengeluarkan kos besar, dia memilih menyuntik Vaseline ke dalam payudaranya.

Akibatnya, terjadi penyumbatan darah di dalam paru-parunya yang menyebabkan dirinya sukar bernafas. Llanzon kemudian terpaksa dilarikan ke rumah sakit Mucio Molas di Santa Rosa, Argentina.

Doktor mendapati bahawa Vaseline yang disuntik, berjaya masuk ke dalam aliran darah sehingga menganggu paru-parunya.

"Selama kerjaya perubatan saya, saya tidak pernah melihat kes seperti ini. Tubuh manusia mempunyai antibodi untuk menghilangkan bakteria dan virus, namun tidak mempunyai mekanisme terhadap jenis produk seperti ini," terang Julio Pla Cardenas, kepala bahagian pembedahan di hospital Lucio Molas yang ikut menangani .
0 Komentar untuk "Wanita Cantik Ini Maut Setelah Menyuntik Vaseline Ke Dalam Buah Dadanya"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info