>>>>>

Beginilah Suasana Keadaan Malam Di Pattaya Thailand

Pattaya, daerah destinasi pelancongan di Thailand terkenal akan keindahan alam dan tentunya kehidupan malam. Nyaris setiap malam bandar ini penuh dengan dentuman muzik dan gemerlap lampu disko serta serta liuk-liukan para gadis di tiang bar.

Para pelancong asing yang berkunjung ke Pattaya dan suka keluar malam pastilah sudah akrab dan maklum dengan senyuman dan sapaan nakal mereka. Di tempat-tempat hiburan malam yang berjejer disana banyak gadis berwajah oriental dan Siam yang mangkal di depan bar-bar. Mereka kelihatan asyik bercengkerama dengan sesama rakan mereka, kadang bermain HP sambil menunggu tetamu yang datang.

Dugem di Pattaya
Pemandangan yang kerap ditemui di berbagai klub malam di Pattaya

Sedangkan di dalam bar tersaji pemandangan yang mengundang nafsu kaum Adam. Para gadis menari-nari liar di atas pentas dan berputar-putar pada sebuah tiang. Kelihatan di antara penari itu, pelancong-pelancong bule yang semuanya laki-laki tampak asyik berbual dengan ditemani para gadis dan tentunya minuman beralkohol. Sesekali mereka berpelukan sambil berciuman di tengah keramaian malam. Berbeza dengan di Eropah atau Amerika, para gadis penari ini masih berpakaian tergolong sopan walaupun hanya menutupi sekadarnya.

Narkoba di Pattaya
Gadis-gadis berpakaian minim yang terlihat tripping di sebuah klub malam

Namun aksi nude atau bogel para penari ini akan boleh dilihat di dalam bar yang memulakan persembahan pada jam-jam tertentu. Sangat mudah untuk mencarinya, kerana di Pattaya dijual bebas majalah yang mempertontonkan tubuh mulus para penarinya sekaligus memberi maklumat mengenai jadual para penari itu show dan tempatnya. Majalah ini biasanya banyak dijual di hotel-hotel yang berada di P.

Pertunjukkan Tari Telanjang di Pattaya
Ini baru aksi pembuka sebelum pertunjukan utama

Memang geliut Pattaya baru akan kelihatan pada malam hari, mungkin ini juga yang menjadi daya tarikan pelancong asing. Jadi tidak salah jika ada anggapan All Night Is Saturday Night. Sebab masa weekday pun kawasan ini tetap ramai dengan kehidupan malamnya. Yang pasti kehidupan malam di Jakarta dan Bali masih belum separah di Patttaya. Di Pattaya, banyak waria atau lebih dikenali dengan sebutan ladyboy yang terang-terangan menawarkan perkhidmatannya.

Ladyboy di Pattaya
Salah satu pondanyang menawarkan jasanya siang dan malam

Dan semoga saja di Malaysia tidak akan pernah seperti demikian.
0 Komentar untuk "Beginilah Suasana Keadaan Malam Di Pattaya Thailand"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info