>>>>>

Wow, Besarnya Kucing Pickles Ini!

Ketika kucing Pickles membesar menjadi sebesar saiz anjing, ia mencari dirinya sangat berbeza dari beberapa Pickles.

Beratnya sekitar 21 pounds dan panjangnya lebih dari tiga meter. Dia tidak boleh mencari pemilik dengan hatinya-atau rumah-cukup besar untuk membawanya ke dalam - sehingga ia terpaksa berkeliaran di jalanan untuk mencari memo untuk menekan nafsu makannya.

Tapi raksasa moggy - gelaran Catasaurus Rex - akhirnya mencari tempat tinggal selepas pasangan muda Boston melihat sebuah iklan online dan sangat kasihan padanya.

Andrew Milicia dan teman lelakinya Emily zarvos mengatakan cinta pada pandangan pertama ketika mereka bertemu Pickles di lembaga pemasyarakatan, Massachusetts untuk Pencegahan Kekejaman terhadap Haiwan bulan lalu.

Dan sekarang dia tidak boleh lebih bahagia saat ia menghabiskan sebahagian besar hari-harinya memerah ke sofa tiga orang atau menenggak platefulls makanan kucing untuk isi hatinya.





Andrew, seorang pereka grafik, berkata: "Ketika kami pertama kali melihat Pickles dia kelihatan seperti seperti binatang - tapi dia kelihatan benar-benar sejuk. Dia sebenarnya lebih besar dari beberapa anjing.

"Tidak butuh masa lama untuk membuat dirinya di rumah dan sekarang dia mengambil sebahagian dari sofa ketika dia duduk."
Pasangan ini diambil dari sekitar 50 orang yang telah dilaksanakan untuk menerima pakai Pickles selepas foto-foto itu disiarkan di dalam talian.

Kucing raksasa menjadi hit di internet dan digelar 'Catasaurus Rex' ketika ia diiklankan di laman web Lembaga Pemasyarakatan untuk Pencegahan Kekejaman terhadap Haiwan Massachussets.
Sumber: Dailymail.co.uk
0 Komentar untuk "Wow, Besarnya Kucing Pickles Ini! "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info