>>>>>

Miley Cyrus Punca Justin Bieber Dan Salena Gomez Putus

Hubungan Justin Bieber dan Miley Cyrus menjadi salah satu penyebab Selena Gomez masuk rumah rehab. Selena tidak boleh menerima kenyataan sang kekasih curang dengan sahabatnya sendiri.

Selena menceritakan masalahnya dengan Justin saat menjalani sesi terapi. Dia mengaku sangat tertekan, dan terluka dengan sikap Justin.



 Justin tertangkap kamera paparazzi sedang berduaan dengan Miley Cyrus ketika dia masih dating dengan Selena

"Dia berkata pada beberapa orang tentang perjuangannya menghadapi ketidaksetiaan Justin, dan obsesinya mendekati banyak wanita. Dia tahu dari teman bahawa Justin curang, dan itu membuatnya patah hati. Orang itu terus mengucapkan satu nama, Miley, teman Selena yang mengkhianatinya kerana tarikh dengan Justin di belakangnya. Menghadapi kabar tentang beberapa dating Justin cukup buruk, tapi mendengar dia terlibat hubungan terlarang dengan teman dekatnya benar-benar suatu pengkhianatan bagi Selena, "ungkap sumber yang tidak mahu disebutkan namanya Jumaat, 7 Februari 2014.

 Beberapa masa setelah putus dengan Selena, Justin (kiri) kerap berpesta dengan Miley Cyrus (kanan). Gambar ini diambil hujung minggu lalu di sebuah kelab malam di Hollywood
Justin juga dianggap memberikan pengaruh buruk, kerana memujuk Selena untuk mengambil ganja semasa berada di rumahnya.



Justin Bieber dan Miley Cyrus kini tidak segan-segan pamer kemesraan di Instagram
Sakhelena akhirnya menyerah pada tekanan, dan mula menggunakan ganja dengan Justin. Rumah Justin adalah tempat pertama Selena cuba ganja. Selena tidak menggunakannya di mana pun seperti Justin. Ibu bapa Selena menyalahkan Justin dan berfikir Justin adalah pengaruh buruk bagi Selena.
0 Komentar untuk "Miley Cyrus Punca Justin Bieber Dan Salena Gomez Putus"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info