>>>>>

20 Bulan Setelah Kematian Suaminya..Wanita Ini Lahirkan Bayi Kembar



Seorang perempuan yang suaminya meninggal kerana kanser dua hari setelah perkawinan mereka telah melahirkan anak kembar mereka hampir dua tahun kemudian.

Kelly Bowen, 25, berkata anak-anaknya adalah sebuah 'keajaiban'. Si kembar lahir pada malam Tahun Baru setelah rawatan IVF menggunakan sperma beku si suami, Gavin.

Pasangan berharap untuk anak-anak ketika Mr Bowen, 22, mempunyai sperma beku ketika ia mula kemoterapi untuk suatu bentuk rawatan dari kanser.

Mereka mempunyai seorang putera Shay melalui IVF pada bulan Oktober 2007, namun gagal kerana kemoterapi untuk mengalahkan kanser dan pasangan berkahwin pada bulan April 2008, hanya dua hari sebelum Mr Bowen meninggal.

Dia berkata: 'Saya merasa itu adalah kurniaan yang indah dari Gavin telah diberikan kepada saya walaupun dia tidak ada di sini bersama kami. "
"Saya berharap Gavin boleh melihat mereka tapi kita baik-baik saja pada saat ini. "



 Mr Bowen didiagnosis dengan sarkoma Ewing - penyakit langka di mana sel-sel kanser dijumpai pada tulang anak muda - setelah mengeluh sakit di kangkangnya pada bulan Jun 2006.

Doktor memberi amaran kepada rawatan boleh menjejaskan peluangnya untuk menjadi seorang ayah dan pasangan memutuskan untuk mempunyai sperma-nya dibekukan.

Penyakit menyebar ke paru-paru Mr Bowen dan pasangan memutuskan untuk berkahwin di rumah mereka di desa Caerau, dekat Maesteg, South Wales. Dua hari kemudian ia meninggal.

Mrs Bowen senang ketika doktor menyampaikan khabar ia sedang mengandung anak kembar.

Dia berkata: "Aku tahu bahawa itu akan menjadi kemungkinan besar, kerana mereka menanam dua telur disenyawakan dan ada satu dari tiga kemungkinan kembar."

"Kami sudah melalui banyak tapi ini adalah yang terbaik mulai Tahun Baru kita boleh berharap. Itu seperti sebuah keajaiban."
0 Komentar untuk "20 Bulan Setelah Kematian Suaminya..Wanita Ini Lahirkan Bayi Kembar"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info