>>>>>

Lelaki Ini Berpura-Pura Mati Depan Bakal Isterinya Sebelum Mengahwininya

Seorang lelaki Rusia yang ingin menguji sama ada calon isterinya benar-benar mencintainya hingga mati, rela "mati" untuk membuktikannya sebelum akhirnya melamar si kekasih. Alexey Bykov, 30, dari Omsk, bahkan menyewa seorang pengarah filem, pelakon pengganti, perias artis hingga penulis naskah untuk membuat sebuah kisah pertembungan kereta yang tragis.
Kekasih Bykov, Irena Kolokov, diatur agar mencari dirinya "terkorban" di lokasi kemalangan itu. "Kami sudah merancang untuk bertemu di tempat itu. Tapi apabila tiba, situasinya sangat kacau, ada kereta pertembungan, asap di mana-mana, ambulans, dan ada orang mati, "ujar Kolokov seperti dipetik orange.co.uk, Rabu (5/9/2012).

Betapa terkejutnya Kolokov apabila melihat Alexy tergeletak di jalan dan berlumuran darah. "Pegawai paramedik mengatakan dia sudah mati dan saya menangis sejadi-jadinya," lanjut Kolokov.

Kolokov yang bersimbah air mata kembali dikejutkan apabila kekasihnya yang dikira sudah meninggal itu tiba-tiba bangun dan melompat berdiri. Dengan masih berlumur darah palsu, Bykov melamarnya.

"Saya sangat jengkel dan hampir ingin benar-benar membunuhnya lagi," seloroh Kolokov.

Untung saja Kolokov tak merealisasikan niatnya itu dan Bykov pun tetap segar bugar sekaligus gembira kerana lamarannya diterima. Pasangan ini akhirnya berkahwin minggu lalu.

"Saya hanya mahu dia menyedari betapa kosong dan tak berartinya hidupnya tanpa saya," ujar Bykov yang berjanji tak akan mengulangi keisengannya itu. Hmm, paling tidak pengorbanannya tak sia-sia ...










Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami
1 Komentar untuk "Lelaki Ini Berpura-Pura Mati Depan Bakal Isterinya Sebelum Mengahwininya"

oh my god. agak sweet kot :'o sanggup dia upah org2 tuh semua. msti byk duit dia nih -.-

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info