>>>>>

Disangka Mayat, 18 Polis China Bermati-Matian Selamatkan Patung Seks Ini


Aksi menyeronokkan pasukan penyelamat di China bukannya mendapat tepukan gemuruh, sebaliknya malah ditertawakan. Apa pasal?

Sebagaimana dilaporkan Rocket News 24, beberapa waktu lalu, ceritanya bermula apabila polis melihat sesosok mirip manusia tenggelam di sungai. Operasi penyelamatan pun digelar besar-besaran melibatkan pasukan penyelamat, termasuk 18 polis. Pasukan perubatan dan rpasukan pemadam kebakaran juga dikerahkan.

Peristiwa itu juga mengundang perhatian awam, sekurang-kurangnya 1,000 orang berkumpul di tepi sungai di wilayah Shandong. Maklum saja, saat itu China lagi dilanda bencana banjir dan tanah runtuh di mana-mana. Mereka khuatir peribadi yang kelihatan seperti perempuan itu terseret banjir. Selama satu jam mereka berusaha menyelamatkannya dengan pelbagai usaha.

Seorang polis berjaya mendekati tubuh yang kelihatan seperti perempuan itu dan kemudian meraihnya. Namun, ia terbeliak kerana peribadi itu ternyata hanya sebuah patung alat bantu seks untuk lelaki. polis pun tersipu-sipu melihatnya. Pasukan penyelamat tertipu, maklum sebab patung itu bersaiz tubuh wanita dewasa.

Untuk membuktikan kepada orang awam, pasukan penyelamat itu memperlihatkan patung tersebut kepada kerumuman orang. Tanpa dikomando para orang tua langsung menutupi mata anak-anak mereka.

Kes ini berlaku sebulan selepas dunia heboh oleh berita di TV yang menyiarkan penemuan cendawan ajaib. Heboh, kerana ternyata bukan cendawan yang ditemui melainkan alat bantu seks untuk lelaki yang berbentuk menyerupai kelamin perempuan

Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami
1 Komentar untuk " Disangka Mayat, 18 Polis China Bermati-Matian Selamatkan Patung Seks Ini"

pelik...
lepas ni polis tak berani lagi nak selamatkan orang..

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info