>>>>>

Inilah 3 Adengan Filem Paling Terkenal Di Dunia



Dalam setiap filem yang berjaya dan menjadi box office maka munculah pula satu gaya yang merupakan sebahagian daripada adegan tersebut menjadi sebuah gaya khas. Tak selalu mengenai adegan romantis bahkan adegan aksi pun mempunyai satu gaya khas yang hingga kini popular dan banyak ditiru.

Gaya apa sajakah itu? Ini ringkasannya:

3. Spider kiss - Spider-man



Jika anda melihat filem Spider-Man yang pertama di mana dilakonkan oleh Tobey Mcguire sebagai Peter Parker dan Kirsten Dunst berperanan sebagai Mary Jane. Dalam filem ini munculah sebuah adegan yang menjadi khas dimana Mary Jane mencium bibir Peter Parker dengan posisi bergantung.

2. Anti gravitation - The Matrix

Adegan ketika Neo diserang tembakan beruntun dan cuba mengelakkan peluru dengan gaya kayang (slow motion) ini menjadi gaya khas dar filem tersebut. Semenjak itu banyak yang meniru bahkan memparodikan gaya tersebut.

1. Fly away - Titanic


Adegan romantis di mana Jack yang dilakonkan oleh Leonardo DiCaprio membentangkan tangan dengan Rose yang dilakonkan oleh Kate Winslet dihujung kapal Titanic juga menjadi khas filem ini. Dan gaya ini sudah global tak kalah tenar dari filmnya.


Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami
0 Komentar untuk "Inilah 3 Adengan Filem Paling Terkenal Di Dunia"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info