>>>>>

Samsung Galaxy S III Ini Meletup Ketika Di Cas




Muncul kes di Ireland, Samsung Galaxy S III meletup masa dicas semula bateri. Menanganinya, Samsung pun melakukan penyelidikan pada insiden ini.
Samsung baru saja melakukan penyelidikan pada Galaxy S III berkaitan insiden ini. Kelihatan telefon andalan pengeluar teknologi asal Korea Selatan ini mula terbakar di bahagian bawah, dekat port untuk melakukan isi semula bateri.

Gambar S III terbakar ini berasal dari pengguna asal Dublin, Ireland yang menyebut dirinya sebagai Dillo2k10.

"Ketika memandu bersama Galaxy S III saya, peranti ini tiba-tiba mengeluarkan api putih dan kemudian meletup," katanya seperti dipetik dailymail.

Di sisi lain, jurucakap Samsung mengatakan, "Samsung menyedari masalah ini dan mula melakukan penyelidikan tentang produk ini. Semasa penyelidikan selesai, kami baru boleh memberikan penjelasan soal situasi ini. "

Sehingga sekarang ini Samsung Galaxy S III sudah terjual sebanyak lebih dari 10 juta unit di seluruh dunia dan menjadi salah satu gadget yang paling laris sepanjang masa sejak dilancarkan pertama pada Mei 2012 lalu. [mor]




Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami..

0 Komentar untuk "Samsung Galaxy S III Ini Meletup Ketika Di Cas"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info