>>>>>

Membongkar Silap Mata Yang Dijalankan Oleh Kereta Berat Stum


Posted By Tabek Puang  Pertunjukan ini memang membuat orang tercengang bayangkan Jika orang digilas kendaraan Berat stum. Sebenar akan hancur .. Nah Permainan ini tentunya ada triknya untuk melakukanya. Dulu, Permainan ini pernah dilakukan oleh Chris Angel lalu master limbad pun mengikuti kerék menegangkan ini dalam acara Master.


Jum kita bongkar rahasianya ..Si Magician Pertama sekali dia berjalan di atas karpet yang ditaburi pecahan kaca dan menginjak-injaknya.Kemudian dia terbaring di atas karpet ini.


Lalu stum berjalan mendekati tubuh magician untuk melindasnya .. Pertama pada bahagian kaki, si magician mulai meringis, lalu stum berjalan dan menggilas pelan-pelan si magician sampai bahagian sekitar perutnya.

Setelah stum mundur, badan si magician tetap utuh sepeti tidak terjadi apa-apa. Nah begini rahsianya, ternyata tempat si magician tengkurap, di bahagian bawah karpet terdapat lubang yang berbentuk box sepanjang tubuhnya


Lubang ini diisi dengan buih penuh, dan tidak kelihatan kerana ditutupi dengan karpet.


Saat tubuhnya digilas, maka secara automatik tubuhnya akan terdorong ke bawah. Saat stum mundur, buih mendorong tubuhnya keatas lagi seperti semula. Lihatlah lengkungan pada gambar di atas. Lalu Si magician mulai berakting pura-pura menahan sakit yang teramat sangat ..


Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami..

0 Komentar untuk "Membongkar Silap Mata Yang Dijalankan Oleh Kereta Berat Stum"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info