>>>>>

Kode da Vinci Dalam Lukisan Mona Lisa Terungkap





Ketika dimiringkan kesebelah kiri, lukisan yang dibuat Da Vinci pada tahun 1519 itu memperlihatkan beberapa kepala haiwan seperti singa, kera dan banteng mengambang di udara sekitar kepala Mona Lisa, bersama-sama dengan haiwan yang mirip ular atau buaya yang keluar dari sisi kiri tubuhnya.

Dengan penemuan ini, Piccirillo merasa bahawa lukisan Mona Lisa sebenarnya adalah perwakilan dari rasa iri atau kecemburuan.

Teori ini cenderung menuai kontroversi di kalangan para pengkritik seni, di mana banyak di antaranya mempunyai teori tersendiri tentang lukisan dan senyum misteri Mona Lisa.

Selain itu, Piccirillo mendakwa telah mencari gambar tersembunyi yang serupa dalam karya pelukis Pembaharuan lain seperti Titian dan Rafael.

"Waktu melihat kerbau saya berfikir 'Ya Tuhan' aku sedar bahawa aku benar-benar mencari sesuatu. Aku tidak boleh percaya apa yang telah aku dapati, membuat saya menyedari inilah yang selama ini kucari. "Tutur Piccirillo yang dipetik Mail Online.
[youtube qWnVgczGccM]

Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami....
0 Komentar untuk "Kode da Vinci Dalam Lukisan Mona Lisa Terungkap"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info