>>>>>

10 Alasan Aku Mencintaimu





-Aku perlukan teman untuk melalui Kerana hanya engkau yang akan mengerti akan bagaimana aku dan kehidupan ku, berbanding rakan temanku yang lain

-Aku perlukan kawan untuk berkongsi Kerana hanya engkau yang sanggup menerima segala kekurangan ku

-Aku perlukan bayangan untuk mengikuti Kerana bayangan mu tak kan pernah hilang dalam benak ku

-Aku perlukan mentari untuk menerangi Kerana hanya engkau yang sanggup menerangi jiwa ku yang gelap gelita

-Aku perlukan air untuk menyirami Kerana hanya engkau yang dapat menyirami hati ku hingga berbunga bunga

-Aku perlukan pohon untuk meneduhi Kerana aku perlukan peneduh jiwa ku dikala panas kerana amarah

-Aku perlukan pagi setelah gelap hari.Kerana melihat mu bagaikan melihat keindahan di pagi hari yang terdengar suara merdu burung berterbangan

-Aku perlukan tempat untuk kudiami.Karena tempat yang akan ku diami itu adalah dihati mu untuk selamanya

-Aku perlukan tersenyum setelah bersedih.Kerana senyum mu menghilangkan lelah ku

-Aku perlukan hati untuk disayangi.Kerana selama ini aku mencari belahan hati ku dan telah ku dapati di hati mu

Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami...
0 Komentar untuk "10 Alasan Aku Mencintaimu"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info